Söndagen den 7 mars klockan 15.00 är både vuxna och barn välkomna! Oavsett om du som vuxen tänker dyka upp en vecka senare eller inte, får du gärna komma hit och har du barn får du gärna ta med dig dem.
I övrigt blir det väl som det brukar, från värdens sida bjuds det på mat, dryck och ett gott humör. Från klockan 15 går vi runt eller sitter still, äter och dricker och om man vill får man prata med varandra! Vi skrattar och skämtar, har kul och tramsar, stojar och busar, tjoar och tjimmar!
Underhållningsmässigt är det dock lika skralt som vanligt och för att inte få orimliga förväntningar är det viktigt att notera att det inte är ett barnkalas, bara för att barn är välkomna. Om du är barn och missnöjd med det skrala utbudet, får du därför gärna ta med din egen underhållning. Glöm inte paddan och hörlurarna!


